Gezi Parkı Protestoları süresince dikkati
çeken değer ve tutumlar, Şirketler ve Pazarlama/ İletişim yöneticileri için,
Yeni Türkiye tüketicisi hakkında önemli ipuçları ortaya koymuştur ve değişen,
yükselen değerlerinin yanısıra tutumlarına ilişkin çok önemli örnekler
sergilemiştir. Yeni Türkiye’nin yeni tüketicilerini anlamak ve bu doğrultuda
iletişim stratejilerini gözden geçirmek, strateji, pazarlama ve iletişim süreç
yöneticileri için önemli bir göreve dönüşmüştür. Aşağıdaki sunum, ortaya çıkan
temel değer ve davranışları saptamayı ve iletişimciler için önerilere
dönüştürmeyi hedefleyen bir Gezi Parkı analizidir.
http://www.slideshare.net/selimerbay/gezi-parki-ve-ogrettikleri-selim-erbay

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder